środa, 26 kwietnia 2023

Energiaduchowa.pl opinie

 Prosze  o opinie na temat rytuałów ze strony energiaduchowa.pl. W ofercie znajdują się między innymi:

-Klasyczny urok miłosny 500 zł

-Rytuał miłosny wiccański 600 zł

-Rytuał miłosny czarne wesele 600 zł

-Rytuał egipski 600 zł

-Rytuał na przyciągnięcie pieniędzy 400 zł

-Rytuał na szczęśliwe zakończenie 400 zł

-Rytuał ochraniający przed złorzeczeniem 400 zł

-Rytuał odcięcia od drugiej osoby 400 zł

-Rytuał na wierność partnera 400 zł

-Rytuał przyciągnięcia nowej miłości 400 zł

-Spętanie miłosne 600 zł

Jeśli ktoś korzystał z oferty strony energiaduchowa.pl to bardzo prosze o podzielenie się swoją opinią.

14 komentarzy:

  1. Czy ktoś korzystał z rytuału egipskiego? bede wdzięczna za opinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tydzien temu skorzystałam z rytuału egipskiego. Będę informować o rezultatach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam rytuał egipski. Skorzystałam ponieważ nie potrafiłam sobie poradzić bez mężczyzny z którym byłam przez 4 lata. Zostawił mnie właściwie bez większego powodu, stwierdził jedynie, że musi spróbować czegoś nowego i że dotychczasowe życie go nudzi. Nie umiałam wytrzymać bez niego i po miesiącu rozłaki podjęłam decyzję o skorzystaniu z magii miłosnej. Energiaduchowa.pl miała wiele pozytywnych opinii, dlatego zdecydowałam się na ten rytuał. Nie zawiodłam się. Po 10 tygodniach od odprawienia rytuałów, mężczyzna wrócił do mnie, samemu proponując mi powrót i przepraszając za swoje zachowanie. Jestem niezmiernie szczęsliwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Jestem kilka dni po spętaniu miłosnym. Licze że rytuał zadziała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Meldina, czy widzisz już jakieś rezultaty rytuałów?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, widzę już pozytywne rezultaty rytuałów. W ciągu ostatnich dwóch tygodni, dwa razy spotkaliśmy się. Mocno liczę że rytuał zadziała.

    OdpowiedzUsuń
  7. 5 dni temu wróciliśmy do siebie. Ciężko jest mi opisac jak bardzo jestem zadowolona z efektów rytuałów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy rytuały wiccańskie z energiaduchowa.pl działają?

    OdpowiedzUsuń
  9. Rytuał wiccanski zadziałał tak jak tego oczekiwałam. Powodem zamówienia było to, że chciałam zdobyć mężczyznę o którego starałam się przez jakiś czas, ale on nie był zainteresowany związkiem i cały czas chciał utrzymywać ze mną relacje kolezeńskie. Po skorzystaniu z rytuału sytuacja zmieniła się. On zaczął zwracać na mnie większą uwagę. Zaczęliśmy spotykać się i pisac ze sobą. Taki stan rzeczy trwał około dwóch miesięcy. Po tym czasie zdecydowaliśmy się na związek. Jestesmy parą od 4 miesięcy i naprawdę pasujemy do siebie. Licze na trwałość efektów rytuału.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rytuał egipski zadziałał po ponad 3 miesiącach czekania. Mocno licze na trwałość rezultatów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka dni temu zamówiłam spętanie miłosne. Będę was informać o rezultatach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy spętanie zadziałało?

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamówiłam rytuał egipski, który zadziałał po 8 tygodniach. Jestem zadowolona z rezultatów, od miesiąca ponownie jesteśmy ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rytuał egipski zadziałał po ponad 3 miesiącach od zamówienia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Energiaduchowa.pl opinie

 Prosze  o opinie na temat rytuałów ze strony energiaduchowa.pl. W ofercie znajdują się między innymi: -Klasyczny urok miłosny 500 zł -R...